مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 12:452020-07-25اقتصادي

آموزش  مهارت های زندگی به خردسالان


خردسالان در مجموعه «خودم می توانم» با مهارت های لزوم مراجعه به پزشک، مهارت دستشویی رفتن و استفاده از تخت خواب مستقل آشنا می شوند.

- خردسالان در مجموعه خودم می توانم با مهارت های لزوم مراجعه به پزشک، مهارت دستشویی رفتن و استفاده از تخت خواب مستقل آشنا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجموعه کتاب با نام های دکتر همین جاست! ، همه باید بروند دستشویی و تختخواب بزرگ برای خرس کوچولو تالیف اسکارلت وینگ و شری ووگل با ترجمه علی خاکبازان، هرکدام با قیمت 30 هزار تومان در بخش کودک و نوجوان نشر چکه (کتاب های هندونه) راهی بازار کتاب شده است.

این مجموعه برای خردسالان بالای دو سال مناسب است.

در معرفی ناشر از این مجموعه آمده است: قهرمان های این کتاب ها را حیواناتی تشکیل می دهند که هرکدام با ترس هایی در زندگی مواجه اند، ولی یاد می گیرند با مدیریت این ترس ها با دنیای اطرافشان به صلح برسند.

در بخشی از کتاب دکتر همین جاست می خوانیم: اگر یک روز صبح از خواب بیدار شدی و احساس کردی که گوشت کیپ شده، یا گلویت درد می کند یا دماغت می سوزد نگران نباش! دکتر همین جاست! این کتاب ها با هدف آموزش استقلال به کودکان و افزایش اعتماد به نفس آن ها منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش  مهارت های زندگی به خردسالان

آموزش  مهارت های زندگی به خردسالان